2010. december 12., vasárnap

Heti menü december 5-10.

Előzmények 1.:
találtam 7 zacskó darált kekszet, 4 szerecsendiót, sok rizst meg tésztát, meg minden egyebet, de mindig veszek, mert ugye sosincs otthon:) Így elkezdtem üríteni a fagyasztót és a kamraszekrényt, továbbá spórolok, ha nem veszek meg valamit, mert nem tudom, van-e otthon:)
Előzmény 2.:
Kedves családom vidéken könnyen jut házi sertéshez, csirkéhez, tyúkhoz, a nagyikám gyúr, és előkészített dolgokat is gyártanak nekem, így a menüt az otthon található anyagok köré próbálom alakítani.

Heti menü december 5-10.

Amit találtam a fagyasztóban:

4 szelet csontos tarja

natúr darált hús

elkészített rántott hús és máj(házilag)


Amit találtam a hűtőben:

bacon


Amit találtam a szekrényben:

Lasagne tészta

Cannelloni tészta

Darált keksz


A menü ehhez lett igazítva, így bevásárló lista:

tejszín

sajtok, csak recept szerinti mennyiségben

rumaroma


Vasárnap:

Háromsajtos –sonkás lasagne

Sportszelet süti


Hétfő:

Ami marad


Kedd:

Fokhagymás tarja


Szerda:

Tejszínes cannelonni darált hússal


Csütörtök:

Amit találunk


Péntek:

Rántott sertésszelet – rántott máj rizzsel, cékla




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése